Skansen Båstad

Häromdan firade vi mammas 50 årsdag lite försenat på Skansen Hotell i Båstad. Jättetrevligt ställe, bra personal, super god mat, snyggt och fräscht. Ligger precis vid havet och granne med Pepe´s Bodega! Vi bokade även varsin Ansiktsbehandling. Märkena de jobbar med är Decleor och Carita. Decleor jobbade vi med i skolan så det var kul att få testa på det igen :) Träffade även på Malin som jag säsongade med uppe i Sälen!
Vi checkade in rätt tidigt och tillbringade några timmar i spaát, sedan började våra magar kurra så det blev en supergod räkmacka och ett glas vitt innan våra behandlingar. Sedan var vi lagom möra men framförallt rena innan det var dags att snygga till sig innan det var dags för tre rätters nere på restaurang Sand! Tre rätters - chevre till förätt, majskyckling till huvudrätt och pannacotta till efterrätt! - Inget att klaga på!
 
Annars så trivs jag jättebra i min fina lilla lägenhet! Fortfarande rätt tomt. Men imorgon kommer förhoppningsvis mitt matbord som jag beställde för ett tag sen. Lite mattor och tavlor sen så blir det nog mysigt :)
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0