härlig dag!

Har jobbat en vecka på raken nu så idag var jag ledig! Jobb imorgon, ledig onsdag, jobb torsdag sen ledig hela helgen :)
Paulina kommer upp på torsdagkväll så då åker vi direkt ut till mamma, Classica är beräknad att föla på torsdag, så hoppas hoppas verkligen det blir en liten fölis då! På fredag har vi bokat bord på bästa Manana -tapas restaurang.
På lördag blir det förberedelser inför kvällen då jag ska ha lite inflyttningsfest :) Fullt schema med andra ord! Där imellan vill Paulina luncha på ett annat favvo ställe som är en salladsbar, minns inte var de heter, sen såklart kommer det bli en runda i stan med! Ska bli sååå kul :) Länge sen vi sågs... Men snart drar vi till USA ihop!!!!
 
Idag kom mamma in och hjälpte mig sätta ihop bordet, börjar bli riktigt fint nu :) Sedan kom Oscar och vi åkte till IKEA. Det blev en matta och lite småsaker. Passade även på att besöka systemet, köpa lite blommor - Liljor som är min favorit! Luktar såå gott!, och storhandla lite.. Så efter denna helg blir det köpförbud..



Bild på bordet! Dålig kvalite, tagen med med mobilen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0