Det går bra nu

 
Hej på er!
 
Var ett bra tag sedan jag skrev sist. Får bli bättring på det!
 
Hade som nyårslöfte att 2013 ska bli ett bra år. Ut och resa, hitta på en massa kul, och verkligen njuta av livet!
 
Bokat resa till USA - CHECK
Köpt lägenhet - CHECK
 
 
AAH Hur bra är inte de? Flyttar in om ca 3 veckor till mina nya fina lägenhet i Vasastan.
Slutet av mars ska Classica föla, pappa är inget mindre än EUROPEAN CHAMPION, WORLD RESERV CHAMPION Shanghai EA= Stora förväntningar.
Candanza ska insemineras i April med en "WOW" hingst..
10 April åker vi till USA, Florida!!!!
 
På lördag ska min halvbror gifta sig! Så glad för deras skull :)
Så imorgon blir det till att leta klänning.
 
 
Nu ska jag ta en dusch innan sängdags. Har jobbat 7 dagar i rad nu, höll mitt första pass igår, (vattengympa) så är lite (något) mör i kropp & knopp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0