EGO

Nu är jag ledig några dagar efter ha jobbat en lång helg fullspäckad med behandlingar.
Har haft underbara kunder, fått många fina komplimanger  som bla att jag har väldigt fina händer, den bästa massagen de varit på, underbart sätt, gullig, omtänksam, och sist men inte minst, kunnig!
Då känns det verkligen kul att jobba, ett lyckorus som gör att man kämpar lite till. Fast man är ganska trött när man är inne på sin fjärde massage på (50 min) eller sin fjärde ansiktsbehandlingen på raken...
Vill inte vara skrytsam med detta inlägg men kände bara att få skriva av mig lite om mitt underbara jobb som hud & spa-terapeut. (Skadar ju inte när man jobbar på Sveriges bästa och vackraste spa).....
Lite ego, men behövde skriva av mig :)

Imorgon ska jag och Malin ha en spa dag på St Jörgen, hoppas på strålande väder så vi kan ligga vid ute poolen och bara njuta med en god smoothie :)
Kanske vi orkar med lite shopping efter, men efter en hel dag på spa brukar man bli rätt slö.


Mår bra nu!

Puss på er :)

Bjuder på lite bilder från förra sommarn, suverän sommar!

Här bodde jag nästan hela sommaren, hemma hos Emma i Smålands djupa skogar!


Kalas för Emma!


God mat som fam, Rehnmark stod för :)


En hel del ridning..(Porsh 3 år)


Porsh visas på Bollerup


På kvällstur med Charlie som vinkar hej ;)


Gigantens tur att bli inriden!


Bada hästar! Lille "Sofia" gillade det inte..



Charlies Little Angel, RIP <3


hahaha


2 glada..


Världens lyckligaste matte!


Slitna hästtjejer




Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med dig Susanna! Vårat jobb är helt otroligt tacksam vissa dagar och det känns som att man har världens bästa jobb och växer några cm för varje fina ord : ) helt rätt att skriva av sig om det för det är sånt man kan gå tillbaka och titta på en dag när allt inte känns lika bra. Jag har gjort det flera gånger : ) kul att du trivs på st Jörgen, hoppas på att kunna hälsa på dig snart <3 kram kram

2012-05-21 @ 06:33:44
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

MEN GUUUUD SÅ FINA!!! herregud jag dog en stund där. Jag vet inte riktigt fär det är min kompis häst men han heter Myriad Ox och är snart 20 år tror jag. Vet att min kompis kollat upp hans stamtavla och Myriads pappa tror jag var rätt "känd" :)

2012-05-21 @ 11:15:46
URL: http://ELLINORAK.com
Postat av: Amandah

Hej och Godmorgon. :) Tänkte tipsa om att Jag har lite saker kvar på bloppisen, bla. Jeffrey Campbell skor för 900 kr.



Lottar även ut en Unik Bloggesign. :)



Kika gärna in. :)

Kramis Amandah

2012-05-31 @ 03:47:58
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0