sjukstuga

Nu är vi alla sjuka här hemma. Jag börjar dock bli lite piggare, men har fortf rethosta, snörvlig och är trött. Vädret gör det dock inte bättre, stormar ute och jag har hört att det eventuellt ska snöa inatt! DET får det inte. Måste vara fint väder i helgen...
Igår gjorde jag broschyrer som jag ska ha med mig till hingsvisningen på lördag, bakade kanelbullar som också ska med (om de inte blir uppätna innan) och dessutom lagade jag panerad fisk i ugnen och till det blev de pressad potatis och chili/lime sås till, blev ritkigt lyckat :)



Är lite smått på shoppinghumör med. Kikat runt lite på färgade linsor, hade varit väldigt kul att testa hur man hade sätt ut med blåa ögon! Och mörk mörk bruna.. :)

Dessa skor är inte helt fel iheller från Style By Tyra...

Snygga pupms från nelly, snyggt till stuprör jeans & klänning!


letar även efter ett par snygga jeansshorts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0