Den som väntar på något gott...

Nu har Classica gått över 12 dagar. En evighet! Inga större tecken på fölning iheller, men det brukar gå fort när de väl fått vaxproppar...
Har varit ledig i veckan så har haft ork att träna en del. Idag var jag rätt tidigt på gymmet för ja tänkte att det är skönt att träna när det är lite folk. Men det verkade vara ett fotbolls lag där eller något som tränade. Ögongodis hade jag iaf ;)..
Blev 25 min kondition, mage, rumpa & lår. Jag är verkligen en periodare. Måste sätta upp mål med min träning.. "Beachen 2012" funkar inte.

Bjuder på lite bilder från förr förra helgen när Emma & jag var och hälsade på fina Nanni.





Kommentarer
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

fina bilder :)

2012-04-05 @ 11:16:45
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0