nu så!

Nu är allt klart så nu kan jag gå ut med nyheten! Mamma och hennes kille har köpt en jättemysig liten gård bara en halvtimme från GBG! Helt underbart, så i slutet av sommar kommer mina hästar hem igen och det ska bli väldigt skönt att ha mamsen nära igen :)

Nyhet nr 2! Jag har fått fast anställning på St Jörgen spa till höst :)


Regnet bara öser ner denna fredagkväll, ensam hemma och har precis ätit laxgratäng med potatismos, som jag självklart gjort själv :)

Har äntligen tagit mig tiden att gå till frisören. Så idag har håret fått bli ordentligt genomklippt, så nu känns det fräscht igen, var som sagt alldeles för många månader sen sist..

Just de, i måndes var vi på premiär på Måndagsklubben i Halmstad med Adrian Lux. Reg & storm, men vi hade galet skoj! Lyckades på nått sätt få ett stammis kort, så HEJ måndagar i Halmstad :)


Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Grym blogg! Vad tycker du att en bra blogg ska innehålla? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-06 @ 18:00:34
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0