8 januari

Äntligen är min bror hemma! Efter fyra år i Gävle är han nu klar med sin utbildning :)
Igår kväll körde vi ett rejält gym pass, värmde upp med 2 km på rodden på tid, PUUH, därefter blev det bla bänkpress, bröst, mage..... Idag gick vi en lång runda med Fiffi, därefter blev det gymmet igen! Triceps, axlar samt mage stod på dagens schema :) Skönt att ha ngn att träna med som kan tagga igång en! NU jävlar :D

Skulle egentligen upp till Sälen med Linnea ihelgen men hon fick förhinder. Jäkligt tråkigt då jag har sätt mycket fram emot en Sälen tripp.. Får hoppas att det blir en tripp om några veckor :)
Eftersom jag nu har tagit ledigt hela helgen så får det bli en tripp till Linköping istället, till min fina mamma!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0