yes!

Idag har varit en bra dag :) Annika kom hit och hälsade på ett par timmar, blev en runda på Kungsmässan, och idag har jag blivit ett med folket och skaffat mig en iPhone! De ni ;)
Fanns massor med fint ute!!! Har dock köpförbud... MEN blev kär i ett par färgglada skor från Dinsko som jag nog ska köpa. Zara hade massor med fina kläder också. Typiskt.

Classica med bebis åkte till Bollerup idag för att insemineras med World Reserv Champion, Shanghai EA! Äntligen :) Hoppas nu hon tar sig bara. Den här historian har inte varit billig, så nu önskar jag mig ett kanon föl 2013 :)

Den här låten tycker jag ska vinna Euruvision. Kommer bli sommarens hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0