idag... mår man... som man.. förtjänar!

Hemma på Särö igen efter en riktigt rolig helg i Skåne!
Åkte ner till Siv i fredes, pussade på min lille prins. Lördes kom Paulina dit. Blev lite påsk lunch, och pyssel med hästara. På kvällen var det återförening med gamla tjej gänget i Ystad. Vad man har saknat dem..
Emelie, Kim, Madeleine, Amanda, Lina, Malin & Paulina såklart :) Det bjöds på taccopaj och god sallad. Därefter blev det galej, mkt dansande och shottande blev det innan det bar av till Soft och sedan avslutades kvällen på Barabar! Hade riktigt riktigt roligt :) Dansade så mkt så jag fick gå barfota hem.. Efterfest blev det och tror kl var sex när det var läggdags. Upp vid 9 för att åka iväg till Oppreva som hade sin årliga öppetstall. Fina hästar och trevliga människor :)
Sedan var det bara att köra hem till Gbg.. Det var den värsta bilfärden i mitt liv. Dö trött & bakis + migrän = ingen bra kombo..

Vill iaf bara tacka mina tjejer för en toppen kväll i lördes och detta måste vi snart göra om <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0