bildbomb

Ohjaa! Ledig imorgon och då ska jag sova kan jag lova :) Har inte blivit många timmars sömn denna helg. I fredes var vi på talangjakt på Clarions Hotel Post, som man kan jämnföra med en Idol audition, man hade ca fem minuter på sig bland alla 1300 som sökt att berätta varför just jag ska få jobbet! Puuuuh, skönt när de väl var över! Nu hoppas man bara på det bästa! Linnea, Paulina och Annika har bott här hela helgen, i fredes var vi ute i Gbg, Lounge & Push därefter en sen efterfest hos Zetterberg.. Kom hem halv 11 på lördag, var bara att ladda om för kvällen då Marc och Camilla hade sin kräftskiva som var galet skoj! Hoppas på en årlig tradition!


Jag och Lotta innan vår audition!

eviga väntan, dock grymt väder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0