trötter

Har haft världens bästa helg i Aachen, Tyskland! (om man bortser från 9 timmars försenat plan, gps som inte fungerade, alla mackor, chaffis hotellet...) Mkt tidiga mornar och mkt sena kvällar har det blivit, men lätt värt de med grymt sällskap och världens vackratse hästar att titta på!
Annars har det bara varit jobb för min del i veckan. På lördag är det lite folk som ska titta på Nanna så då blir det en sväng till Ljungby för att senare åka vidare till Ystad. På söndag är det lite folk som kommer och tittar på Charlie. Så ytterligare en hästhelg blandat med perfekta tjejer :)

Har jobbat ute i Frölunda Torg nu ett par dagar och idag på lunchen kikade jag lite på palladium skor, har nästan bestämt mig att inverstera i ett par nu när mina converse börjar gå mot sitt slut, fråga är bara vita eller beiga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0