tisdag kväll

Precis beställt hårprodukter för 500 kr! produkter från Redken, som enligt mig är lätt de bästa hårprodukterna, schampo, balsam samt silkesdroppar. Fick även veta på jobb att första måndagen varje ny månad får man gratis hårvård dvs klippning, färgning, toning, mm.. Så det blir att tänka ut nått :) Tror det blir slingor igen i lite olika nyanser, eller färga håret helt mörkt.
Är även ute efter någon bra foundation, har använt Id bareMinerals nu sen Elisabethskolan så nu är jag sugen på att testa något nytt då det bara är några få puderkorn kvar i burken.. Tips, Linnéa, Erica?? :)
Börjar inte förens kl 12 imorgon så tänkte åka in lite tidigare för att ta en titt på stan, höll ju nästan på att glömma mitt presentkort på Zara som jag fick när jag fyllde år.

Enda nackdelen med att vara hudterapeut är att man måste ha samma tråkiga vita kläder vaar dag, samt håret stramt uppsatt i en balettknut. Hundra kilo spray dagligen, sliter som attans på håret!!!

Aja, nu ska jag snart krypa ner till sängs. Skulle behöva lite boktips med ? :)



Redken, all soft. Beautyplanet.se har special pris på Redken schampo just nu!

Kommentarer
Postat av: linnsi

äsch bareMinerals är ju faktiskt oslagbart Sannis, om man vill ha bra grejer för huden ;)

jag håller på att läsa sofie fahrmans böcker, elsas mode (den första) tyckte jag va asbra :D

2011-09-06 @ 23:08:11
URL: http://linneaclasson.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag håller med linnea, bareMinerals är ju grymt.

men en annan favorit som även ligger bra i pris är antiblemish från clinique, den täcker bra och är snäll mot problemhy :)kör på deras transparenta puder till så får du porslinshy ;)

2011-09-07 @ 14:26:02
URL: http://ericalovis.blogspot.com
Postat av: Paulina

Men du, får du ha det uppsatt i en sådan "hårmunk" jag köpte en från style by tyra (den stora av dom, finns även film på hur man gör vilket va svin lätt och tyckte jag det så :p ), satte upp min lite snabbt, behövde bara två klämmor sen satt den skit bra, va ute med hunden och massa saker och den satt kvar. Då slipper du ha så mkt spray ju ;)

2011-09-08 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0