mys sönda!

Det blev en riktig trevlig lördagskväll i Borås med Emma och hennes gäng :) Kvällen slutade på Grand där Smash uppträdde.
Idag mår man lite som man förtjänar.. Har ingen rutin på festandet längre som man hade i vintras.
Fortfarande stor beslutsångest hur jag ska göra i vinter. Sälen eller inte. Hade varit grymt kul att bo en hel vinter med bästa Maria och jobbet är helt underbart!
Näst nästa helg kommer fina Linnéa & Emma hit, det blir bland annat auditon på Clarions och kräftskiva på Särö, som jag vet redan nu kommer bli galet bra :)
 
Snygga Emma & Linnéa!                 -                     Världens bästa Maria!
 

Nu ska jag göra ordning mig, vi ska ut och äta på goa Blomstermåla ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0