I did iiiiiit :)

Det har minst sagt varit en lång dag idag. Vi på Panache har varit på piercingkurs hela dagen. Tänkte att det här kommer aldrig gå, att sticka in nålar i folk.. Första två kunderna, en navelpiercing och tungpiercing tänkte jag att jag går hem.... Men jag fick samla mod och är nu superstolt över mig själv! Piercade först navel, därefter bla läpp, tunga, stav i öra, och bröstvårta! UTAN att svimma ;)
Imorgon fortsätter utblidningen med Blomhdal på Scandic hotel, dagen kommer börja ännu tidigare och börja med god hotellfrukost! Superskönt gäng är det verkligen med så det känns superkul :)

Nu är jag dötrött så ska göra mig iordning och krypa ner till sängs.
Godnatt på er :)


Industrial piercing fick vi också göra som verkade väldigt populärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0