God morgon

Äntligen lördag! Jobbar idag med, men ikväll står det lite festligheter på schemat :)
Just nu äter ja en go frukost med "ring så spear vi" i bakgrunden, mys!
Ska snart borta tänderna och ta rally bilen till Kungsbacka för att ta tåget in!
Igår fick jag förresten göra min första piercing på betalande kund, OOOh va jag började darra. Var en liten tjej på 7 år som skulle ja hål i båda öronen. Resultatet blev perfekt och jag gjorde det med två pistoler samtidigt! Så nuu är jag redo ;). Dessutom verkade det vara killarnas dag, 4 killar på behandling! Varav en var en känd dj här i GBG samt utomlands, Puuuh snygg var han med!


Hoppas ni får en underbar kväll PUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0