fredag

Underbara fredag! Idag är jag ledig. Sov ut länge men inte utvilad för det då jag hade en konstig dröm inatt. Tror det var för att jag läste Metro igår om en kvinna som hade massor med katter instänga i sitt hus och som hade blivit vanskötta, så det slutade med att alla katter fick avlivas. Iaf, i min dröm, så handlade det om att luften var så illa så människorna hade fattat ett beslut om att alla människor behövde avlivas annars hade vi dött förr eller senare. Jag var skit arg och tyckte det var en skitdum idé och att vi kunde väl lika gärna dö senare då. Men både familjen och vännerna tyckte det var lika bra att ta en spruta så var allt över. Och inte nog med de. När väl människorna låg döda uppradade på marken var de tvugna att stycka alla männisskorna till små bitar för att de skulle kunna begravas lättare.. SJUK DRÖM jag vet... Glad jag var när jag vaknade kan jag säga :)

Blir en lugn fredag då jag ska upp och jobba tidigt imorgon. Har varit på arbetsförmedlingen och fixat a-kassa.
Vuxen p!
Ska nu ut på en promenad med Fiffi, fint väder men blåser som sjutton! Ikväll blir de Italiensk pyttipanna a la Susanna.
Har förivrigt färgat mitt hår brunt, då de senaste slingorna blev totalt misslyckade så hela håret var i stort sätt rött. Usch!

Ha en go helg Puss o kram


Bild från söndes, skåne med Charlies nya ägare. Han lämnar ett stort tomrum och jag kommer sakna honom enormt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0