kan inte riktigt slita mig..

Bestämde mig för att ta en halvdag ledigt och åka till mamma i Linköping. Det bästa jag gjort på länge! Första halft lediga dagen på snart fyra veckor. Det behövdes kan jag lova!!! Har gått på stan och strosat lite. Köpte lite underkläder, hårprylar och fick en fin tröja av mami:)
När vi kom hem tog jag ett långt varmt bad. Uppe i Flen kan man knappt duscha mer än fem min sen är varmvattnet slut, ingen tv och ett värdelöst internet. Så rena lyxen har det varit denna underbara eftermiddag/kväll hemma hos mamma! Tv, varmvatten, maten serverad och internet som inte krånglar! Åååh vill inte tillbaka, än! Ska snart krypa i säng, men kan inte slita mig från datorn, alla gamla bilder som finns på den sen studenten, balen, massa gamla bilder från fester mm.. Men det ska bli himlans skönt att sova! Upp tidigt för att köra hem ?! till Flen.
Bara en vecka kvar sen kommer efterlängtade Emma upp. Bara några få veckor kvar tills första tävlingen är så de är hård träning för både hästar och oss själva för att vi ska orka med!

Godnatt på er PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0