8 maj

Var så längesen jag bloggade så jag hade till och med glömt mitt lösenord!

Inte för att jag har så mycket kul att skriva om då dagarna ser ungefär lika dana ut här uppe på landet. En riktig bonde har jag blivit, och visst, jag tycker det är skönt att komma upp tidigt på morgorna och fodra glada hästar! Tycker det är ganska mysigt att mocka en box eller två. Rida ut när vädret är bra, longera en arbetsam häst...
Känns bra att kunna sköta alla 10 helt själv, har hittat mig en trevlig bonde som kör ut stora lass med hö och så småningom foder till mig för ett vettigt pris! Haha:)
Men när Emma kommer upp kommer det bli 1000 gånger roligare här på gården. Lite ensamt just nu!

Idag skiner solen och det var redan varmt när jag var och tog ut hästarna innan. Så idag åker shorts & linne på ;)

Detta är förövrigt fjärde söndagen jag inte är bakis. Alltså inte druckit en droppe på fyra veckor! Eloge till moi:)

Ne, en ridtur på Charlie väntar och tre som ska longeras.

Hoppas ni haft en bra helg PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0