Mora

Igår tillbringade jag, Jenny och Emma en heldag i Mora. Besiktade bilen som inte gick igenom, måste alltså tillbaka dit igen för en ombesiktning. Hur jag nu ska ha tid med de...
Annars var dagen helt perfekt. Fikade på ett supermysigt gammalt kaffé, gick i alla affärer fram och tillbaka och det blev en hel del shopping! För mesta dels sommarkläder, så nu längtar jag till sommarn ännu mer!
Nu har man fått lite ny energi, det behövdes kan jag lova! Nu är jag redo för kvällspasset i shoppen och hoppas det kommer många kunder då vi har säljtävling! Vann en tävling då man skulle ha så många Matis behandlingar som möjligt, så en liten goodie bag väntar på mig:)
Jobbar två dagar nu sen tar jag helg, på söndag är det tänkt att vi ska ha kräftskiva, hur gått som helst:)

Nu ska ja ta och bege mig till jobb, tänkte sitta lite utanför SkiLodge i deras härliga soffor och få lite sol i fejjan!


Puss!


Hemma på Särön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0