läs ej....

Borde kanske inte skriva detta inlägg. Klockan är ca 03.15 och det är onsdag morgon!!!
Mindre än en månad och det ska bli riktigt skönt att komma hem till verkligheten, tror jag! Har ju gått och blivit "betuttad" säger man så?!?! i en kille så SJUKT MYCKET! Länge sen jag kände så för någon... Inte alls kul då man vet att man kanske aldrig mer ses igen kanske aldrig mer hörs igen, kanske bara va ett säsongsragg. Knappt de då jag hade för starka känslor för att kunna få det att funka som ett bara "säsongsragg". Bra eller dåligt vet jag inte. Lika bra nog då jag inte kärar ner mig alldeles för mkt då jag snart ska hem. Han säger att av erfarenhet så funkar det inte.. Men vill man så går det enligt mig. Inga undanflykter, är man kär så är man! Åååååååååååååååååååhhhhhhh...................

Känner mig som fjorton år och vill bara kladda ner ett papper med en masa hjätan på och skriva S <3 .
Vill bara berätta för honom hur jag känner, vad jag vill.. Han vet de mesta redan.

Hans förlust!


Egentligen skulle jag bar skriva att jag har haft en underbar kväll med underbart sällskap!

Natti på er PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Tobias och erik

Vi förstår dig angående känslorna. Det är inte alltid lätt, men i vår gör vi comeback :)

2011-03-16 @ 04:00:55
Postat av: Paulina

Hahahahahahahahaha Bra att blogga vid den tiden :P

Jag längtar till du kommer hem iaf!!!

2011-03-16 @ 09:09:51
Postat av: Ronja

Varför är du med andra om du är kär i någon speciell??

2011-03-18 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0