goodmorningsunshines

Hemskt mycket hej!!!
Susanna vaknade på toppen humör idag och är super laddad inför den här söndagen!
Har ätit en brakbrukost och hunnit med att laga mat så jag har lunch sen när jag kommer hem, städat och diskat har jag med:)
Ska ringa Mary och se om hon har vaknat, vill gå till jobb och träna och lägga mig i ominiluxen.
Igår var det finalen i melodifestivalen, Eric Saade är ju såå söt, tänk han som 25! Fast tycker nog Dannys låt var lite bättre..
Nu har fina Cicci åkt hem till Stockholm, men vi har bestämt en resa till Cypern i september där Hanna snart ska börja jobba som hudis.


All I do I do four you, Im In love, baby Im In looooove!
Dumma Sanna Nielsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0