jag skulle ge dig allt du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så

Mys lörsdag! Uppe med tuppen och har gjort en misslyckad kladdkaka till ikväll. Råkade glömma bort den en stund, så särskilt kladdig blir den nog inte. Får väl se hur de smakar ikväll då vi ska ha melodifestivalmys här hemma med spa tjejerna. Igår hade jag kvällspasset i shoppen. Riktigt roligt faktiskt, annars brukar kvällspasset kännas väldigt långt. Trevliga kunder som kom, och fick mycket sålt! Härligt att höra från kunder att man är gullig, trevlig och profissionell :) Idag börjar jag kl 12 och slutar 8. Har många behandlingar idag så dagen kommer nog gå fort. Sen håller jag helg. Om det är fint väder imorgon ska vi till Tandådalen för lite skidåkning & afterski!

Känt mig lite nere faktiskt de sista dagarna. Ont i huvudet och trött.. Skönt iaf att man har den närmsta framtiden planerad! Efter säsongen här så blir de en sommar säsong med hästarna, därefter ska vi it och resa i ca en månad, lagom dags till att komma tillbaka  hit igen. För det vill jag! Iaf så som det känns just nu. Jag och Hanna har redan planerat vilket boende vi ska ha :) Hoppas man får med sig Annika och kanske Emma upp med! Ååh älskar verkligen detta livet, passar mig perfekt! fast jag inte gillar snö eller kyla. Fast tror knappt ni har det mycket värmare i söder.

Världens sötaste låt ska jag bjuda på - Utan dina andetag. Den ska jag bannemig ha på mitt framtida bröllop!
Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag
jag kan ens inte gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på o genomskinlig grå blir jag utan dina andetag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0