Inget speciellt

Precis bänkat mig i soffan, ligger och tittar på Go Kväll med Ebba von Sydow, som även är min pysling! Ser ut som hon ska föda närsom helst! Vilken mage:) Undra när man själv kommer i det stadiet... Haha!
Har gjort mat till sambon, debut på hemmagjord lasange och den blev riktigt god! Har även gjort fryst cheececake som vi ska äta på månda kväll:) Ikväll blir de som vanligt lördagsmys hos grannen. Tur att det dinns gym annars hade man rullat fram när säsongen hade varit över. Imorgon är det personaldag, och allt är hemligt!
Annars går tiden alldeles för fort och det är snart MARS, galet. Kommer sakna allt här uppe. Men framförallt alla underbara människor! Fina allihop! Finns även en annan som har gjort spår i mig som jag inte kommer glömma i första taget.. Supersöt!


Söta tjejer!

Middag och dans på Råbar på jobb

Firade Sara! Världens godaste bullar, recept tack Hanna;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0