Hej jag heter Ångest.

Karatefylla är bara förnamnet!

Igår var en helt underbar dag. Maria, Jenny och jag var ute tidigt i backen. Perfekt väder, strålande solsken och några minus. Backen var helt perfekt, inte mycket folk och jag börjar allt få in lite skills ;).. Satt ute och fikade på Wåffelstugan, helt underbart:) Därefter blev det som vanligt bad och bastu på Experium. Hem för käk och förfest. Har inte mycket att säga om gårdagen då jag rättaresagt inte kommer ihåg ett smack! Idag är mitt namn ångest! Har gått och skrattat hela dagen men har ingen aning om va jag skrattat åt. Men en bra magkänsla så var kvällen magisk igår! När Maria hämta upp mig idag var jag mer död än levande. Maria och jag tittade på varandra och började skratta. Hon hade exakt samma fylla som jag. Kanon kul, men kommer inte ihåg nått. Att vi ens kom in på Harrys! Hahahaha:) Herregud!
Imorgon kommer också bli en kanon dag. Först jobb, sen ska spagänget ut och äta på omtalande Lammet&Grisen för att fira Hanna och Sara sen ska alla ut! Ja livet är en fest! Älskar livet:)
Är sååå glad att jag har fått så fina nya vänner!


Livet på en pinne:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0