En bra måndag

Ny vecka med nya möjligheter! Denna vecka kommer nog bli hur bra som helst.
Började måndagen som vanligt med jobb, direkt efter åkte jag till Sportlife för ett
Body Cobat pass, Visste inte riktigt vad jag gav mig in på, men det påminner lite om ett box pass fast man är inte med någon utan gör alla övningar själv. Högt tempo och mycket styrka! pppuuuh.
Känns iaf super att vara igång med träningen igen :)
På fredag kommer Linnéa och Paulina hit och stannar över helgen, det står Mañana,
Liseberg julmarknad, julshoppinh och fest på schemat! Ååh va jag längtar :D
Nu blir det duschen o tvätta jobbkläder, samt fixa med alla diplom som man fått under dessa två år!
Idag fick jag hem bareMinerals diplom, så i veckan ska det inhandlas tavel ramar!

Annars längtar ja som tusan till sommarn! O Annika, packpacka i Thaiiiiiland :D








Lite bilder från i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0