..

Varför släpper inte den envisa huvudvärken??
Igår var det kräftor som gällde, supergott :) Gick hem i tid då jag inte mådde så bra. Skönt att inte vara bakis idag, dock en dryg huvudvärk som jag har haft sen dag ett nu när jag har varit hemma. Mycket som snurrar runt i huvudet just nu.. Jobb, jobb, jobb, måste sälja två hästar, släp.. Och så vill jag ha ett eget boende!
De kommer snart ringa från Sälen och höra om jag är intresserad att jobba en säsong till. INGEN ANING!!!
Vill verkligen ha jobbet i Göteborg på Clarion Hotel Post. Men det blir inte isåfall förens i januari, om man nu får det. Elisabeth ringde precis och berättade att det är en salong i Varberg som är till salu..... Blir anagligen en sväng till Linköping för jobb på Hotel Ekoxen tills vidare...

NU blir det en powernap så jag kanske kan tänka klart till eftermiddag. Blir det ut i Göteborg eller inflyttningsfest hos Erica i Skövde... Det tåls att tänka på :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du kom!! så himla kul :)

2011-08-29 @ 11:59:38
URL: http://ericalovis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0