det är ingen vanlig dag för de är min födelsedag hurra hurra hurra!

Så, då är man hela 23 bast! Nu får det räcka :) Tack alla söta ni för alla gratulationer! De värmer.
Den här sommaren har bara rusat förbi... Har varit full fart hela sommaren med alla hästarna och tävlingarna. Men nu så är utställnininssäsongen över, iaf för oss! Det kunde iaf inte sluta bättre för min del då Classica blev klassvinnare på RIKS! Ett utav de största ögonblicken i mitt liv, då hon bland annat slog Word-Champion deltagare!
Nu börjar det riktiga livet, kom hem till Särö i måndes. Så nu blir det till att söka jobb som hud/spaterapeut framförallt till en början med i Göteborg. Vill gärna ha ett jobb här och en egen lägenhet inne i stan.
Om jag inte får ngt jobb tills november blir det förmodligen en säsong till i Sälen :)

Ha en go kväll ni! Så ska jag snart börja med taccosen, ikväll blir det en lugn kväll med en mys film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0