ullared + ikea

Har tillbringat hela dagen med bästa Charlotte! Dagen började kanon och den kunde inte slutat bättre. Körde och hämtade Charlotte i Mölndal och frivilligt som vanligt ville hon köra till Ullared, inte mig något då jag var skapligt trött! Väl framme, ingen kö in och ingen trängsel:) perfekt för en hel dag på Ullared! Började nere på hästavdelningen, blir som ett litet barn som går in i en leksaksaffär! Helt galen:) Där tillbringade vi säkert en timme... Och flera timmar där inne blev det då vi ska klämma, känna och lukta på allt. Efter de blev de varsin korv ute i vårsolen för att sedan bromma vidare till GBG där det blev en sväng på IKEA.
Nu ska jag vara lite social med de andra som tittar på Robert Gustavsson, verkar kul då de skrattar så tårarna rinner där inne:)


Gårdagens lunch som bestod av goda räkor ute på terassen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska bosätta mig i gbg, kära du. Saknar dig också! Får ta och ses i sommar =)

2011-04-18 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0