sliten tjej, hej!

Ingen semester direkt att ha hästar kan jag lova. Min dag har i stort sätt sätt ut så här, gick upp vid halv 8 (knappt sovit något inatt, då ja bott med en massa spindlar, har spindelfobi, och en jädrans huvudvärk) Började med att fodra hästarna, ta ut/in hästarna, mockade ut 6 boxar varav vissa var bäddar... Fyllt på vatten, bytat vatten, kört och hämtat höensilage hos en bonde mitt på vischan, hämtat 36 balar spån, lastat ut 36 balar spån, fyllt på alla boxar med nytt fräscht spån, ridit en snabbis, handlat mat till mig själv mm mm.. Och runt två tiden inatt kommer det ett lass på 6 hästar. GÄÄÄÄSP!!!
Det posetiva just nu är att väl att Sälen-kiolna rasar iväg. För bort ska de:)

Spännande o se hur denna sommarn blir!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Nu förstår jag inte vad du e sliten över. Du har ju endå Paus hos de härliga spindlarna mellan 21-02. Då är det lungt väl? ;)

En sak e säkert, jag kommer INTE och hälsar på från de där äckliga spindlarna är borta, det ska du ha klart för dig!!!

2011-04-21 @ 06:50:59
Postat av: Anonym

Haha! Du ja har dödat varenda spindel ja sätt. Och vips inte en enda kvar helt plötsligt (ta i trä)...

2011-04-21 @ 09:46:12
Postat av: Jenny

Hahaha Bra jobbat kompis, ja det lär inte ta lång tid i det tempot! Du får komma ner till Skåne och vila lite sen!;)

2011-04-21 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0