mys söndag!

Började dagen med en tidig frukost med sambo, åkte iväg till Experium för att gymma 1.5 timme, gick bra och hade mkt spring i benen! Efter gymmet blev det bastuvärden och ett åk i rutchibanan :) Sedan gjorde jag en ansiktsbehandling på Jenny och jag fick en rejäl ryggmassage, och det behövdes kan jag säga! Nu är vi helt möra, slänkt i oss mat och jag tänkte ta en liten powenap inför kvällens bravader! Näst sista söndagen!!!
Veckan har annars varit lugn. Igår och förrgår var Carolina Gynning och hennes jäkligt snygga pojkvän Alexander här på Norrsken spa på behandling, kära sambo fick massara Gynning om Emma Alexander. Själv fick man ta emot dem i shoppen:) Trevliga!
Annars tinnar Sälen bort ganska fort.. Dock inte av solen, utan av regnet! Kul, nej.. Men skönt med plusgrader och höst vår känsla.


en gynning utanför skilodge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0