Hemma!

Så underbart skönt att vakna upp i sin egna säng hemma på Särö! Fiffi, har sovit hos mig hela natten, saknat henne jättemycket! Blandade känslor var det när man lämnade Sälen. Har haft den bästa vintern i mitt liv. Är dock ingen vintermänniska men är rättså säker på att komma upp nästa vinter igen om inget annat kanonjobb kommer ivägen:)
Kommer sakna alla där uppe såå mycket. Speciellt Maria, super fin människa som alltid har ett leende på läpparna! & min sambo Jenny, fast dig vet jag att jag kommer träffa i sommar, & Sara med!

Hann iaf packa upp allt igårkväll när jag kom hem. När jag hade lämnat Jenny på centralen i GBG hamna jag i värsta rusningstrafiken (varför heter de rusningstrafik när den står still?!) Kul att komma från Sälen där det ens inte finns stoppljus, knappt nån trafik till GBG som är raka motsatsen:)

Nää, har så mycket att göra så jag vet inte vad ja ska börja nånstans! Ska iaf börja med att åka in till Kungsbacka och fixa lite. Sen stallet och mysa med Charlie! Om jag har längtat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0