ajaj

nu får det va nog! tippar på att jag har huvudvärk fem dagar i veckan och det tar så mycket på krafterna. imorgon ska jag ta mig till vårdcentralen för att få stopp på det här...

idag har jag gjort lite ärenden, varit i stallet och gått en lång promenix med charlie.
imorgon ska jag till salongen där jag var på intervju senast och provgöra en ansiktsmassage på ägarn. när jag var där senast fick jag ta emot en kund och göra en ryggmassage, ta betalt och följa henne ut. kunden ville boka mig nästa gång hon kommer tillbaka på behandling så det var ett bra betyg:) sålde till och med en body lotion till henne! är dock lite kluven, om allt går bra vill ägarn skriva kontrakt så fort som möjligt. men vet inte om sälen lockar mig mer?! hmm....



En barbour jacka hade inte suttit helt fel i detta höst väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0