Magen kurrar.....

Sitter och väntar tills klockan ska bli kvart i åtta då jag ska hämta Paulina på stationen för sedan dra vidare till Tio Pepe och äta en god middag. De har såå god mat där:)
Imorgon ska vi se va stan har att erbjuda. Blir fönstershopping fin min del då det svider lite i plånboken.
Tonade håret igår. Valde ljusbrun toning från H&M då jag vet att det alltid blir mycket mörkare. Trivs i mörkare hår då det känns mer som jag. De där utväxta slingorna har fått följa med bra för länge nu... Köpte även ett par skor på Belle Shoes i Nordstan. Oooh, and I love them:) Om jag hade varit lite rikare så hade två par till fått följa med hem. Men man måste prioitera saker här i livet, tyvärr!


5 min sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0