härliga helg!

Helgen är efterlängtad! Har precis tryckt i mig två grova mackor, och har bestämt mig för ännu en gång att äta lite nyttigare;) Får se hur det går denna gången! Har inte råd med träningskort, så vi bestämde oss (ja & Annika) att ta tag i det hemma istället.. Kan säga att ja har en massa träningsverk i rygg, mage och biceps. Hemma fungerar lika bra som gym! Igår var ja i stallet och red ut på Charlie för första gången, och friesern Altje, så två ridpass är inte dåligt de iheller. MATIS kursen är klar nu också, och det bästa av allt är så klart goodie bagen då man fick en stor fuktmask JUENESSE precis vad jag behövde!
Nu ska jag ta en powerwalk runt ön och bara njuta av det härliga höstvädret med musik i öronen! Senare blir de en sväng om Kungsbacka och stallet. Ikväll blir det lugnt då vi tar igen det dubbelt upp imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0