fredag är ändå den dag som känns bäst!

Idag vaknade jag tidigt! Hann tvätta, vika tvätt, laga ett hästtäcke innan kl 10 då jag körde Annika till tåget i Kungsbacka. Åkte direkt till stallet och red Charlie. En härlig syn fick jag när jag kom till stallet. De hade släppt ihop Charlie med Valle och de har verkligen blivit bästisar:)
Nu har jag ätit en sen frukost och tänkte ta en powernap.. Eftermiddag åker ja till Skåne, tänkte stanna till i Lund en sväng sen blir det middag på Byakrogen och myskväll hos Paulina! Toppen fredag:) Och imorgon blir det party lördag!

Ha en super helg!


var inne på pixbox och tittade igenom alla gamla bilder! haha hittade bland annat den här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0