söndag tror ja..

Trött! Idag har jag varit ledig. På tre dagar har jag redan jobbat ihop 30 timmar, känns super bra! Är verkligen hur mycket som helst att lära men känns skönt att ha tjuvbörjat lite innan säsongen drar igång för fullt.
Idag blev det en lång sovmorgon. Dagen började med en god frukost, en långpromenix runt "byn", skulle försöka hitta genvägen alla pratar om.. Men den hittade jag inte! Mötte massa skidåkare istället. Helt knäpptyst är det ute. Inte en enda bil hörs, rätt mysigt med total tystad! Senare på eftermiddagen åkte ja ner till Experium för att uppleva Experium som kund lite;), simmade, badade, bubblade, gick in i sauna världen och bastade och drack fruktsmoothies! Underbart:)

Nu får jag gå och lägga mig. Ska hänga med Linnéa till gymmet tidigt imorgonbitti. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0