Lindvallen

Är i mitt ny hem, stuga, i Lindvallen! Kom upp vid 12 tiden idag och tog en snabb titt inne på mitt nya jobb - Experium! Jisses va stort, och då tog vi ändå bara en snabb titt.. Kommer nog ta ett litet tag innan man känner sig bekväm i allt. Är väldigt tumt här nu då säsongarna kommer i slutet av månaden. När jag skulle handla på ICA var det helt nersläkt.. Tänkte shit, har de glömt att låsa?! Ingen personal syntes och helt mörkt i affären.. Gick in. Poff! Alla lampor tändes och musik sattes på, haha. Så jag var helt ensam på stora ICA... Åkte ut till stugan som inte var sådär jättelätt att hitta. Bor på 12 D. Och hittade bara 12 A, B... Det visade sig att det låg på baksidan! Nu har vi fått det lite mysigt här inne iaf.. Jag och min "sambo" Linnéa som ska bo här ett litet tag tills min rumskamrat kommer när säsongen drar igång. Sköönt, hade inte vågat bo här själv ute i mörkret... Vi har tagit en liten roadtrip in till Sälen byn, och runt Lindvallen. Ser supermysigt ut och är såå sugen att åka skidor!
Imorgon är dett jobb som står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0