Hemma i Linköping

Haha kan inte låta bli att spana in den här killen.. Han spelades ganska flitigt på förfesten i fredes och när låten spelades ute kunde man inte låta bli att köra hans moves;)

Igår var vi ute och käkade igen på Brända Bocken, fräckt ställe! Blev några glas vin till maten och vi blev sugna på utgång igen. Träffade en riktigt skön tjej, Sofie, och vi klaffade direkt! Vi gick till sportbaren Oh Lareys o tog några cider, efter de gick vi tillbaka till Brända Bocken och det var så sjukt mycket folk och grymt bra musik! När vi kände oss redo gick vi till Heartbreak igen. Dock var det en kö på säkert 70 meter.. Kändes sådär men vi lyckades tränga oss förbi;) Underbar kväll med mycket dans! Så som det ska va;) Idag ringde klockan ännu tidigare för vi skulle promenixa till hotellet och äta frukost. Åkte därefter vidare till Flen för att kolla på ett jobb som jag ska till efter Sälen!
Är supertrött men inte redo för att lägga mig än. Bäddat ner mig i soffan och ser just nu på Europe Music Awards!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja det hade allt varit en bra affär för dig! Tror jag behåller dom, haha! ;)

2010-11-10 @ 16:16:13
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0