yes

Dagen började med vårt förhoppningsvis sista Kemi prov genom tiderna. (om man nu klarar det)...... Var bara 12 frågor och det betyder att man max få ha 4p fel annars får man ig.. Och jag vet att jag har ett.. Hoppaaaas!!!!
Efter provet var det dags för min första epelieringslektion. Suuper skoj och super pilligt var det! En liten liten nål som ska in under håret några milimeter därefter brännas bort. Ont om man sticker fel bara:)
Slutade lite tidigare idag och passade på att gå en runda på stan. Märks att det börjar bli vår nu när alla vinterskor och tjockjackor bytas ut. Fast skinnpajen får vänta, såå varmt är det inte. Fick iaf tag på mina underbara converse med amerikanska flaggan på! Tror jag tog den sista 36an i hela Göteborg;D
Nu ska ja ta ut kladdkakan ur ugnen så den inte bränns!

Tjatja


Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖTT SANNA!

2010-03-18 @ 21:12:05
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0