helg

Äntligen fredag! Nu är det inte långt kvar i skolan. Nästa vecka blir tuff.. Träning inför CIDESCO måndag och tisdag. Skolans SHR examen på onsdag, träna inför additional, skolfoto, alla timmar ska in, och såklart.. skolans avslutning!! Men där är de ändå inte slut.. För söndag, måndag, tisdag är de då de stora allvaret sker. Internationella CIDESCO examen! Puuh blir helt nervös när jag tänker på det...

Men nu är det iaf helg.. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och plugga lite. Imorgon ska ja upp tidigt till stallet, vid halv 11 kommer Kim, Charlotte och Dan hit då vi ska ut med båten för att sola o bada:) Kvällen blir de däremot party för hela slanten!

Min lille prins har kommit till världen. Nu har jag två prinsar och 3 prinsessor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0