skönt

Så jäkla stolt över mig själv!
Haha idag tog jag äntligen tag i de.. Ut och springa! Sprang heela rundan, har dock ingen aning om hur lång den är men den tog ca 25 min. I snigelfart då, men bättre än inget;) När jag kom hem gjorde jag situps, armhävningar, kissande hunden och stretcha! Lite stolt haha. Nu ska det hålla i. Men en vecka i taget..

I fredes åkte jag till Emma där jag har 3 av mina hästar. Vi tränade, badade och klippte lite hästar inför RIKS utställningen som är på lördag och söndag i Halmstad. Kommer bli kanon!

Var ute och red Nanni, åååh så skoj det var att rida igen. Var ett bra tag sen. Kan säga att jag har träningsverk idag, insida lår och ryggen!? Så har man lite ont i rumpan med...

Nu har jag tagit en lång dusch och gjort en ansiktsbehandling på mig själv med Excuviance. Grymt märke för er som inte har testat!

Har sökt sådär en 7011 jobb idag med.

Aja nu ska jag göra lite mat. Ngt i stil med lax och ungsbakade rotfrukter kanske.. Tänkte dra ner på kolhydrater denna vecka. Potatis, ris o pasta är förbjudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0