uppdatering


Kom hem till Särö i söndes. Har hunnit med en hel del under de dagarna jag har varit borta. Åkte till Båstad i onsdes och festade loss på PURE Madison. Galet, får beskriva kvällen! Men sjukt trevligt. Nästa år ska jag stanna där längre. Så har jag hunnit med Sjöbo marknad i två dagar, tyckte det var sådär. Kul att gå runt och titta lite och träffa folk men har nog vuxit ifrån de där med att sitta i parken och supa sig redlös...nja. Stranden i Ystad har vi besökt. Veckan slutade med 25 års fest i Sjöbo som var riktigt roligt. Nu är de ny vecka och jag ska ta chansen att vila upp mig ett par dagar. Får se hur det går! Är redan ganska rastlös..
Idag har jag och Oscar varit på stranden med hundarna och badat.
Efter de åkte vi in till Göteborg för att fika och titta lite. Såå mycket fint det finns ute nu när man inte har några pengar. En kjol på rea från zara fick iaf följa med hem:)
Får se vad vad som händer nu slutet av veckan. Västervik va planerat men de krävs fint väder och det ska ju vara piss väder i helgen så ja vi får se. Kanske utgång i Götet imorgon:)

Nu stallet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0