;)

De där me att ja skrev att pasta, potatis o ris är förbjudet denna vecka har gått.... ganska bra!!! Sen i söndes har jag bara ätit 3 små potatisar! Har varit ute och sprungit tre gånger med så en eloge till mig själv;D

Idag har jag damsugat, tvättat bilen. Och nu är den fullpackad med diverse grejer som ska med till Halmstad. Imorgon åker vi! Tjohoo:) Hoppas de blir bra väder för då ska vi tillbringa morgondagen på Tylösand och lite after beach.. Annars blir de en sväng på stan.

Har nydligen kommit upp från stranden, här på västkusten skiner solen nämligen, o det har den gjort i flera dar nu. Har hört att de är lite halvkasst väder i övriga Sverige.

Tänkte baka frukostbullar nu. Hittade ett nyttigt recept på nätet som jag tänkte testa!

Tjatja

Jag och Einar i Båstad. Ååh längtar redan tills nästa sommar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0