7 december

Jag och min sambo sitter bänkade framför tvn då julkalendern precis har börjat! Vi följer den flitigt och den är faktiskt ganska bra:)

I söndes var vi och såg Petter på Harrys, kvällen började först med en tre rätters middag som var det godaste jag har ätit på länge! Fick följe av några killar "hem" då de bodde på vägen och skulle visa en genväg hem. "Å här har ni mördar backen ni ska ta".. Så hörde man folk ropa när de gick (halkade) ner.. Nääädu. Så de fick bli efterfest hos dem o taxi hem på de! haha:) Rolig och en sen kväll blev de. Segt att gå upp dagen efter då de var dags för jobb. Idag har jag och sambon varit på gymmet och tränat ett box pass, mycket axlar och magövningar! Efter de blev hängde vi lite i Sauna världen och tog varsin fruktdrink. Skönt:) Nu är jag ledig till fredag.. Imorgon blir det julbak och filmkväll med ett skönt gäng från spat! Ååh bara älskar detta livet! Hoppas att vintern inte går fort;)






Kommentarer
Postat av: Linnsey

Snyggast i Sälen????? ;D

2010-12-08 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0