Sälen såklart

Vilka toppen dagar jag har haft. Efter varje dag har jag sagt: denna dagen är svår att toppa.. Men de har ändå kunnat bli toppade! Har varit ledig ett par dagar nu och vi har hittat på med en massa roliga saker. I söndes hade jag och Jenny lite förfest innan förfesten här hemma och bjöd in grannarna. Därefter stack vi vidare och hamnade tillslut på Harrys, underbar kväll! I måndes sov vi ut för att sedan träffas på Experium för en hel dag på badet. Prövade på inomhusvågen och är helt såld! Jääklar va roligt det var.. Bilder kommer snart! Dagen slutade med en rejäl hamburgare på sportbaren. Kan säga att idag har man skapligt med träningsverk i både nacke och rygg.
Ska snart nanna, sjukt mycket på jobb imorgon!

Förövrigt så har Commodus fått åka till sin nya ägare, Tärenäs Arabstuteri! :)

Hoppas ni alla har det bra där hemma. O ja, jag sakner er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0