Nu är det jul i vårt hus:)

En lång och härlig tisdag! Dagen började med att klockan ringde tidigt. Morgon möte kl 8.00 därefter blev de gym, bad & spa. Gjorde en after-ski på Jenny. Fick en Omnilux behandling av Linnea (ljusbehandling) och bestämt mig för att gå en kur.  Så om några veckor kommer förhoppningsvis min hy att glänsa ;)
Snart är det jul! Ikväll har jag och Jenny överröstat grannarna med julmusik. Nu är det fullt bemanat i huset! Ena lägenheten har fest ikväll men vi kände för att julstöka lite. (ja, jag kan faktiskt motstå fest.. iband) Gjort en himla massa Mozart kulor och imorgon ska vi ut och ta in lite granris o pynta vår spis med. Imorogn kväll kommer mamma, mormor, morbror och bror upp för att stanna här och fira jul! Kommer bli så mysigt. Och Linnéa kommer även upp. Så linnea bara så du vet så smäller det på juldagen;)


Kommentarer
Postat av: linnsey

OM det gör hjärtat!!! I cant wait ;)

2010-12-22 @ 11:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0