påsklov!

borring..
är helt slut! suttit med mitt specialarbere i timmar nu... har typ skrivit en sida.. bara 9 kvar!
ikväll är det nog många som är ute och har roligt. själv sitter man hemma med en bunte gäster. de börjar bli lite runda om fötterna.. själv ska man snart gå o nanna kudde. upp tidigt imorgon och fixa lite innan ja kör till linköping till bästaste mammsen:)
idag har jag och pappa varit i kungsmässan och kollat lite. var ute efter ett par jeans men hitta inga som föll mig i smaken. dock blev det ett par skor som fick följa med hem som jag fick i påskpresent av pappa:)
har varit ute i stallet och gått en promenix med min nasse passe. snart är det földags! som jag länktar!!!!!
ikväll var det egentligen meningen att ja skulle till brinkan i skövde, hade lätt åkt dit om de inte tar över 2 timmar att åka dit. tycker de får komma hit i veckan så vi kan gå ut i gbg istället;)



mina nya skor i de skönaste mockan! från bianco.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild

2010-04-01 @ 23:08:52
Postat av: Brinkan

har du äntligen fått dina seglarskor :) superfina!! nu passar även du in på särö ;) ja kommer lätt till gbg!

2010-04-02 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0