..

Ångesten börja komma.. Imorgon tar vi examen i manikyr. Teoretiskt prov och därefter praktiskt! Examens kläderna är just nu i tvätten alla hundra elva kompenidier ligger huller om buller över mig i soffan... Om inte nagelsjukdomar o alla ingredienser hade kommit så hade jag inte varit lika nervös.. Men nu är de så att ALLT kommer PUUH!!!!! Länktar tills imorgon eftermidda. Paulina och Kim kommer upp och gör mig sällskap i helgen. Förhoppningsvis ska den FIRAS ordentligt..
Annika åkte hem idag efter en hel vecka här uppe i götet. Hon har varit toppensnäll och hjälot mig me läxor o specialarabete! Du är bäst:)
Idag är de typ exakt en månda kvar tills min bejbi ska föla:) Som jag länktar!!

Nene PLUGG PLUGG PLÙGG.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0