nöjd

Ännu ett prov mindre.. Hade prov på pedikyren idag. Alla fotens 26 ben kan jag klockrent på både latin och svenska. De ni;) Nä men provet kändes ritkigt bra faktiskt!! Efter skolan träna jag och Emma på S.A.T.S riktigt skönt var det. Lite kondition och därefter gick vi igenom hela kroppen. Så imorgon förväntar jag mig träningsverk! OCH det passar perfekt eftersom imorgon står det kroppsmassage på schemat:)

Nu är det inte många dagar kvar till Aachen! Ska glassa runder i min nya Papa´s jacka och göra lite reklam för mig & mina fina hästar haha! Nä skämt åt sido.


ja Paulina håret är ivägen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha du hade inte satt tryck på den svarta? :p det fattade ju inte jag..hahah..nice iaf ;) min är ju röd med svart text ;)

2009-09-23 @ 07:36:41
URL: http://reharabians.se
Postat av: P

Gillar, och hur visste du att ajg skulle kommentera håret :P haha

2009-09-23 @ 17:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0